1998 vw polo kırmızı

Tuesday, August 01, 2006

Alarm maceramız......

haziran 2006:
bi heves arabaya alarm taktırayım dedim. vw cobra marka bir alarm tavsiye etti. kendileri 300ytl ye bağlıyorlarmış. açıkcası çok buldum. herkes gibi otomalzemeleri satan bir mağazaya alarm bağlattım. bu 100 ytlye patladı. Alarmı bağlatmaktaki asıl amacım arabaya bindiğimde kapıların otomatik olarak kilitlenmesiydi. böylece son zamanlarda gittikçe artan kapkaç olaylarından basitcede olsa korunmuş olacaktık.

alarm taktırma maceramız tam bir fiyasko oldu. Siren, motorun hemen arkasına ve + elektirik kablosuda su kanalından geçirilerek alarma monte edilmişti. Açıkcası içime hiç sinmedi. ayrıca herhangi bir sebeple araç stop ettiğinde arabayı tekrar çalıştırdığımızda alarm kapıları tekrar açıp kapıyordu. yani biri aracın önüne atlayıp arabayı durdurmak istese ve o anki refleks ile yanlışlıkla arabayı stop ettirseniz, kapılarıda adama açacaktık.

büyük bir hevesle takdırdığım alarmı sökmeye karar verdim, bu iş için aklıma gelen tek isim vardı. Almanyada VW de maisterlik yapan Naim usta.

Durumu Naim ustaya anlattım. Naim usta Cerrah titizliği ile alarmı söktü. Bence eskisinden bile daha sağlam hale getirdi. Tüm kontrollerini yaptı, yetmedi çekap yaptı. ustam borcum ne dedim: Kablo sökmeye para alamam diyerek beni uğurladı.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home